петак, 30. октобар 2015.

Mini-ambalaža za Vaša putovanja




Šta to ima novo u drogerijama "dm" ;))




Zavirili smo juče opet da vidimo šta to ima novo na odeljku mini proizvoda u mojoj omiljenoj drogeriji dm, pa evo novosti i za vas - čisto da znate i imate na umu kada vam zatreba - da ne biste lutali:


Ovo do sada nisam viđala:

Pomoć posle ujeda, sprej, 8 ml


Mini konac za zube, 12 m - iznenadilo me je iskreno da i to postoji, 
jer konac za zube inače i ovako ne zauzima neki prostor 


Mini mleko za telo "Nivea" 8o ml --- ooooo lepooo 


NIVEA men, univerzalna krema, 3o ml - za muškarce - 
sada znam šta ću muškima kupovati kao poklon ;))



Mini kreme za ruke - meni omiljene i uvek ih imam u svakoj tašni


I moj favorit već nekoliko meseci - krema za ruke ljubičica ;))





Toliko od mene za sada i nadam se da vam se ova moja rubrika dopada i da će vam koristiti.





AKTUELNI CENOVNIK PUTNIH PAKOVANJA IZ "DM"-a NALAZI SE --- OVDE










u Beogradu,
dana 3o.1o.2o15. godine







Нема коментара:

Постави коментар

Kao na dlanu